bardzo ciekawa pozycja..trzy rozne tematycznie i technicznie filmy składaja sie na kupe dobrej rozrywki...tym bardziej ze im blizej konca tym lepiej. bo tak wedługg mnie plasuja sie w rankingu te opowiesci... pierwsza jest ładna, ale może nie powalajaca, druga jest juz mocno wykręcona a trzecia to juz totalny odlot jak dla mnie... Polecam zdecydowanie
Zabawne bo uważam zupełnie na odwrót. Pierwsza najlepsza, druga śmieszna ale zbyt banalna, a na trzeciej się wynudziłem.
Zgadzam się z Tobą, pierwsza opowieść była ciekawa ale coś jej brakowało, druga naprawde fajna a trzecia szkoda ze taka krótka, ale świetna.
A ja nie mogę tych nowelek zakwalifikować do końca. Pierwsza najbardziej mnie porwała, że się tak wyrażę przyciągnęła (wyczułem w niej coś o delikatnym zapachu Kinga), druga faktycznie była dość humorystyczna, chodziarz gdzieś tam dostrzegłem samotność. Trzecia była najbardziej surowa, ale tak naprawdę poruszała najważniejsze temat, takie odbicie naszego społeczeństwa:) Całość bardzo dobrze się ogląda. Gorąco polecam.