Według mnie będą to:
1.Człowiek z kwiatem w ustach
2.Sposób bycia
3.Chłopi
4.Kapelusz Pana Anatola
5.Gniazdo
Widziałem jeszcze: "Spotkanie w ''Bajce''", "Sprawę do załatwienia", kawałek "Inspekcji Pana Anatola", i serial "Kariera Nikodema Dyzmy".
1. Sposób bycia - 8/10
2. Kariera Nikodema Dyzmy - 8/10
3. Człowiek z kwiatem w ustach - 8/10
4. Chłopi - 7/10
5. Gniazdo - 7/10
6. Pan Anatol szuka miliona - 7/10
7. Inspekcja Pana Anatola - 7/10
8. Naprawdę wczoraj - 7/10
9. Kapelusz Pana Anatola - 7/10
10. Nikodem Dyzma - 6/10
11. Rodzina Połanieckich/Marynia - 6/10
12. Autobus odjeżdża 6:20 - 6/10
13. Bardzo starzy oboje - 6/10
14. Sprawa do załatwienia - 5/10
15. Spotkanie w "Bajce" - 5/10
16. Album polski - 4/10
+
Dulscy
Kiedy miłość..
dziś w nocy...
spóźnieni...
warszawska premiera
do powtórzenia....
1. CHŁOPI
2. RODZINA POŁANIECKICH
3. KARIERA NIKODEMA DYZMY
Myślę, że Rybkowski jest bardziej znany jako reżyser seriali niż filmów.
1 - Nikodem Dyzma - 9
2 - Pan Anatol szuka miliona - 8
3 - Spóźnieni przechodnie [segmentowy] - 8
4 - Kapelusz pana Anatola - 7
5 - Inspekcja pana Anatola - 6
6 - Spotkanie w Bajce - 4
1 - Nikodem Dyzma - 9
2 - Pan Anatol szuka miliona - 8
3 - Kapelusz pana Anatola - 7
4 - Dziś w nocy umrze miasto - 7
5 - Sprawa do załatwienia - 7
6 - Chłopi - 7
7 - Kiedy miłość była zbrodnią - 7
8 - Inspekcja pana Anatola - 6
9 - Naprawdę wczoraj - 6
10 - Gniazdo - 6
11 - Ostatni strzał - 6
12 - Autobus odjeżdża 6:20 - 6
13 - Sposób bycia - 6
14 - Warszawska premiera - 6
15 - Godziny nadziei - 5
16 - Dom na pustkowiu - 5
17 - Granica - 5
18 - Wniebowstąpienie - 5
19 - Spotkanie w Bajce - 4