1 - Tramwaj zwany pożądaniem - 10
2 - Jak ptaki bez gniazd - 9
3 - Noc Iguany - 9
4 - Słodki ptak młodości - 8
5 - Kotka na gorącym, blaszanym dachu - 7
6 - Summer and Smoke - 7
7 - Przeznaczone do likwidacji - 7
1. Kotka na gorącym, blaszanym dachu - 10 ale wyłącznie z 1958 - specjalnie podkreślam bo obejrzałam też wersję z 1974 i to była tragedyja
2. Słodki ptak młodości - 10 ale tylko z 1962 - tu również bo oglądałam wersję z 1989 i to było fatalne, coś potwornego, aż wierzyć się nie chce że materiał napisany przez geniusza tak można spaprać:/
3. Nagle, ostatniego lata - 10
4. Noc Iguany - 10
5. Tramwaj zwany pożądaniem - 9
1) Tramwaj zwany pożądaniem (1951)
2) Laleczka
3) Nagle, ostatniego lata
4) Kotka na gorącym, blaszanym dachu (1958)
5) Przeznaczone do likwidacji
6) Jak ptaki bez gniazd
7) Noc Iguany
8) Słodki ptak młodości (1962)
9) Tatuowana róża
10) Rzymska wiosna pani Stone
11) Boom
12) Okres przygotowawczy
1. Jak ptaki bez gniazd
2. Noc Iguany
3. Kotka na gorącym, blaszanym dachu
4. Tramwaj zwany pożądaniem
5. Rzymska wiosna Pani Stone
6. Nagle, ostatniego lata
7. Summer and smoke
8. Laleczka
9. Tatuowana róża
1. Kotka na gorącym blaszanym dachu 9/10
2. Zaginiony diament 8/10
3. Słodki ptak młodości 8/10
4. Tramwaj zwany pożądaniem 7/10
5. Jak ptaki bez gniazd 6/10
6. Nagle ostatniego lata 6/10
7. Noc Iguany
1.Tramwaj zwany pożądaniem 10/10
2.Kotka na gorącym blaszanym dachu 10/10
3.Nagle, ostatniego lata 9/10
4.Jak ptaki bez gniazd 8/10
5.Rzymska wiosna pani Stone 8/10
Mam w planach obejrzeć więcej ;)
1. Tramwaj zwany pożądaniem - 8.5/10
2. Kotka na gorącym blaszanym dachu - 8/10
3. Noc Iguany - 7/10
4. Przeznaczone do likwidacji - 7/10
5. Szklana menażeria (1978) - 7/10
6. Słodki ptak młodości - 7/10
7. Jak ptaki bez gniazd - 6/10
Jakbyśmy liczyli "Nagle, ostatniego lata", to byłby bardzo wysoko, zaraz za Tramwajem... ale nie liczymy.