Wróciłem do tego serialu po kilku latach. Wciąż jest genialny. Więckiewicz, Foremniak, Kozłowski, Stenka .... Genialny jak na PL warunki.
Jedynie co bym zmienił to rola Sikory. Uważam, że jego postać powinna być bardziej "z pazurem". No taki grzeczny glina walczący z bezwzględnymi bandytami. Trochę to nie pasowało.
a zauważyłeś ile tam jest plagiatów :)?
wyścigi konne-Miami Vice
zabójstwa w pubie poprzeplatane z modlitwą Mnicha-Ojciec Chrzestny
dalej nie wiem bo oglądam następny odcinek ale na bank coś się jeszcze znajdzie.
Prawdę mówiąc nie powiązałem :) Ale teraz kiedy o o tym mówisz ... :)
No cóż :) mimo wszystko mega serial jak dla mnie.
To najlepszy polski serial jaki powstał ten i jeszcze Czas honoru. Ten serial nie jest plagiatem, jest oparty na faktach. (no może trochę się inspiruje, jak wszystkie inne filmy gangsterskie czerpią coś od siebie z innych).
No nie do końca plagiatów, chyba że za takie uznamy czerpanie z pierwowzorów postaci.
Słynnym z wiary, podróży do Ziemi Świętej i czynienia znaku krzyża był Andrzej "Słowik" Banasiak, zaś wielkim hazardzistą, miłośnikiem ruletki i wyścigów konnych był Andrzej "Pershing" Kolikowski, który przy torze na Służewcu omal nie zginął w trzecim już zamachu na jego życie (bomba położona w jego Mercedesie).
Nie trzeba też szukać zbyt długo aluzji i podobieństw pozostałych postaci do tych rzeczywistych, polskich, jak choćby do Masy czy - powoli wychodzącego z tarapatów spowodowanych pomówieniami Masy - podinspektora Piotra Wróbla z CBŚ, który Masę odwrócił.
Dzieciaku nie wiesz co to jest plagiat pozostań przy oglądaniu czasu honoru ewentualnie komisarz Rex powinien cię zadowolić
Padłam. Miami Vice? Serio? Przecież sceny nawiązują do rzeczywistości, w ktorej obracał się prawdziwy Pruszków. Wyścigi na Służewcu to była codzienność Pershinga (w filmie Szybki, sama ksywa nieprzypadkowo podobna). Z kolei w realu Słowik był znany z wyjazdów do Ziemi Świętej i wiary (w filmie Mnich, ksywa także nieprzypadkowa).
Warto poświęcić czas na obejrzenie tego serialu , według mnie serial byłby jeszcze lepszy gdyby trzymał się bardziej faktów.
Za bardzo się mija momentami z prawdą.
A mi się właśnie podoba Sikora jako wyważony człowiek. Z Pazurem miała być mafia pruszkowska :D generalnie jeden z lepszych polskich seriali. Jeżeli chodzi o część dalszą- również jestem mocno na tak!
Naprawdę klasa. Wraz z Pitbullem moi faworyci zdecydowania. Wiele osób uważa, ze Glina lepszy, ale ja się nie zgodzę, dla mnie Odwróceni zdecydowanie.
1. Odwróceni, Pitbull- 9/10
3. Ofier-8,5/10
4.Glina- 7,5/10 a 8 (tak trochę rozdarty jestem tu, nużył mnie miejscami) .
Z Polskich seriali jeszcze lubię Belfera (1 sezon tylko, drugi słaby, więc nawet nie podjeżdżam), Pakt 1 sezon też w miarę (7,5), 2-go nie widziałem, oglądam teraz Krew z krwi, 1 sezon kończę, naprawdę bardzo dobry 8/10, Ślepnąc od świateł dobry (7,5). No i będzie z tych dobrych. Zostaje jeszcze na bank Wataha, Kruk. Szepty słychać po zmroku . Czas honoru podobno kot, ale nie ciągnie mnie coś, może kiedyś. No i myślę, ze te dwa wymienione uzupełnię i będę miał Polskie seriale w całości scharcone, te co warto. Parę dobrych produkcji wypuściliśmy, a za Odwróconych i Pitbulla to do śmierci wdzięczny będę. No ale Oficer też była klasa.